Sunday, July 17, 2011

Soalan Maut

Asal suke tanye soalan jerut pangkal leher???Asal tanye je..Dah de bf ke??dengan sape sekarang..dah berpunya ke..aish..penat nak jawab lah..boleh tak sesekali nak bagi jawapan sedih sedih..yg membuat kan org menitis kan air mate..kononnye..wakaka..tadi ade lg kwn yg tanye..aku tak da mood+tak larat nak jawab jujur dah..aku bagi cerita sedih..

"bf aku ade sakit..tah sempat tah tak kiteorg nak kawin..nie tengah nak cari pengganti..ko sudi tak kawin ngan aku..kesian kat aku..aku teringin sangat nak kawin nie..kite kawin nak..aku tinggal kan jela bf aku toh..ko nak tak??".."sakit ape..kesian kao..".."sakit kurap.."berani lah aku cakap gnie kan dah memang tak de bf..ha..amik kao..aku cakap tak nak percaya sangat kan..bile aku cakap tak da..mean tak da la..ape yg susah sangat na faham..muka suci nie..tak kan tipu kot..haishhh..kalo ade t..aku kabar kan kat semua..
WEI...IM TAKEN..haaaaa..wat sepanduk lagi besar besar aku tulis..

eh lagi satu..semalam aku chat kat chat room ym..ade lak hambe Allah nie cakap.."jom noty noty nak.."selalu je ade mcm nie..tp selalu aku wat derk je..ignore..tp semalam mood aku baik untuk menegur kan..banyak lah kao punye noty..kao memang silap org lah kan..kao ingat yg kao main toh sarang semut gatal..upenye sarang tebuan..aku balas.."dah banyak sangat ke pahala??dah jamin masuk syurga ke..esok awak tambah pahala tau..puasa nisfu syaaban.."amik kao..garang ke aku??tah le garang kot..tapi bertempat le..ngeee..entry last sebelum tido..

p/s:BERAMALLAH SEOLAH OLAH KITE AKAN MATI ESOK..DAN BERKERJA LAH SEOLAH OLAH KITE AKAN HIDUP SERIBU TAHUN LAGI..SELAMAT BERAMAL..SELAMAT MALAM..

14 comments:

SoLy SoLicious said...

pedas dn sedap ayt awak tuh..hahaha

Unknown said...

selamat malam..haha ."jom noty noty nak.." ayat simpang empat nie..pergi tidur..esok nak masuk keje, anis

Hanis MY said...

betul tu anis comey, setia pada yg satu ok...sentiasa berdoa spy diberikan jodoh terbaik...

Cik bunga mawar said...

itu soklan biasa dah tu...saya selalu senyum je kalau org tanya cmtu...kalau online plak bg je gambar :) pastu ignore terus org tu kalau rase malas nak layan...

bosan kan bila jawab betol2 pon org taknak caye kan kan...

Ku Azhar said...

tu dia anak abah....................hehehe

Ku Azhar said...

ha ah..abah "percaya"..hehehehe

Hizami Li said...

dunia sekarang ni, mmg kena berjaga2.
kat mana2 je noty2 ni boleh berlaku.
:B

tamlegend said...

jom noty2 tu ape mksudnya????

ct kektus said...

noty2 tu ape kak? *buat tak faham*



hehe

^^

Mr.Superman said...

Jin noty!



ahahah..kne beringat dan saling mengingati la. :)

dwatyKNY said...

paling menyampah bila ada org ajak.."jom noty2"... cuba la ajak... "jom makan2"... hehehhe

chia-chia fashion. said...

kena hati2..lagi orng tak kenalkan...

Mr.Superman said...

insyaAllah..coming soon k. :)


tp pendapat abg versi gle2 pny la,x brp nk serius.tp dlm jenaka ada serius nya juga. ;)

hyemynameisrasyid said...

woo.,hati2.,hehe~

salam perkenalan dari Alahai~ jemput la ye^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...