Monday, July 11, 2011

Perjalanan Hidup Seorang Anis

Salam semua..rini tak tau na merepek ape..huuuu..masih kat kampung..so idea tak banyak..memandangkan semalam besday daku kan..rini aku nak tunjuk lah perjalanan hidup seorg anis..ngeeee..dari kecil till now 22th..huuuu..selamat menjamu mata melihat aku yg tomel nie..weeee..:p..(kao nak penyepak ke penerajang anis..)..ngehahaha..
nie mase 2,3 bulan kot

nie maybe 6,7 bulan..mase nie dah leh merangkak..

nie pon 6,7 bulan kot..

nie maybe dalam 2,3 tahun..huuu

nie pon 2,3 tahun gamaknye..

nie 3,4 tahun..pakai panties je..ish ish..malu ahh..ngeeee

nie mase besday 6tahun..mase nie mak aku ngah pegnant kan adik aku..lame gak lah aku jadi "adik" kan..

nie mase darjah dua..8tahun

nie mase form3..kelako je muke masing masing..esp aku..
baju merah aisyah..poli same aku..cit..USM..yana..UM..shaz..UM..aku..PSAS

nie mase sem satu..polybriged 

nie sem6..dengan lect paling sempoi..

konvo..huuuu

nie aku yg sekarang..mase nie kat kandang babi..aku keje nie lah..Veterinar..

15 comments:

Eintan Nurfuzie said...

dri kecil montel...

anismelon said...

@eintan:tawu tak pe kak..memang demok dr kecik..tok leh wat pa la kan kalo sekang pon gitu..ngeee..

Unknown said...

heheh..budak2 bese jer pakai panties..

Ku Azhar said...

eh serious kandang vavi??

Eintan Nurfuzie said...

HUHU...XPE..CUN DH 2...
HEHEHE..KLU KP UAT UCAPAN KITA UAT CM2..KONPOM GAJI X MASUK

ct kektus said...

kecik2 dah pandai seksi ea akak. hehe

aizamia3 said...

nanti bila dah ada anak.. buat version kedua pulak.. hikhikhik..

Unknown said...

waaa full history hahaha hapy bestday..hah buat apa kt kandang **** tu..seramm

Hanis MY said...

wahh bagusnya keje vet, kandang cik baba tu caner eh? ala2 kandang lembu tak?

Qaseh Dalia said...

comel molek mase kecik2..mase besar2 makin comel hihi

syarifahsidrus said...

oo..veterinar..best tak?hee

tamlegend said...

wah...hebet...dapat berbakti kepada binatang2...

Mr.Superman said...

uish..panties je?hahah..gle seksi.ek,masuk kandang babi tu bt pe je?mst hr2 kne samak ni.

dwatyKNY said...

anis ikut muka mak la.... hehehe...

najihahfara said...

comel je..
wah veterinar tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...