Thursday, July 14, 2011

Warkah Dari Abang Chehenta

morning..mulakan hari mu dengan senyuman..macam haku..huuuu..semalam pemes kat FB kan..hari nie nak cite aku dapat surat chehenta pulak..aishhhh..memang susah kalo ramai peminat tau tak..dah macam retis pulak..ngeeee..surat toh berbunyi ginie..

"sy dah lame minat kat awak..awak nie comel lah..cantik..sopan santun..dah lame sy peratikan awak..tunggu cukup bulan je untuk sy meluah kan..
tengok degupan jantung sy nie..nampak tak bertapa sy menunggu awak sampai hujung bulan..sy harap awak balas chehenta sy ye awak hujung bulan nie supaya bil sy berbayar..setiap hari menuggu sampai hujung bulan..bil sy makin tertunggak lah awak..tahap minat sy kat awak makin memuncak..i love you..yg eclas...














abg TNB...

nie antara petikan surat yg aku dapat reka sendiri...wahahaha..nie surat yg sebenar..
tak jelas??jap aku perjelas kan lagi

amik..RM46.90..boleh makan tomyam kung dua mangkuk nie..

kot ye la kan ade mamat putus wayar nak bagi aku surat ginie..tp memang aku dapat surat pon..surat dari abang TNB..cekik darah kot ..aku tinggal sorg tp bil nye...ngalahkan aku duduk ramai ramai yg elektrik tak tutup dari pagi..walhal aku ade kat umah time malam je..memang melampau betul tarif kenaikan elekterik nie..leh wat aku berak berdarah..

mase aku study dok umah sewa dulu..bil segini untuk 4org pengguna..tp bil yg sekarang nie..bil nye tok sorg pengguna..kalo aku duduk rumah toh dr siang..gamaknye mau beratus ratus bil haku..cekik darah..sudah nye..aku terpakse lah tutup sume lampu..tdo pon buat buat berani jela..selalu tido aku bukak lampu luar rumah..tp malam tadi...golap gulita..sob sob..nasib baik nama aku HANIS..bermaksud warak dan berani..haaaa..ditambah NOR..cahaya..aku tidur berbekal kan NOR HANIS jela..hurmmm...


p/s:naik la kan lagi..naik naik..aku tak sabar nak sembelit pulak...

12 comments:

rara pinkmafia said...

hehehehe so g byr cepat eh.

sAmPaH said...

hahahaha..mcm2....sembelit xpe..kang buasir naya je..ahhaha

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

bulan ni kt xbyr..coz rm 0.10 aje..huhuh..

Hanis MY said...

ouch nama kita samalah i likeee... tapi akak takde nur... sempat lg reka surat cinta hehe...

Syuxer said...

kalau tak bayar,nanti kena potong..fuh gelap gelita x boleh..hehe

Ku Azhar said...

hehehe mati2 ingt surat cinta btl! :D

Bro ahmad said...

mahalnya bil letrik..ngorat je abg TNB tu gerenti bil anis murah..
ahmad sibuk buat blog baru ni..pergi la komen...ni alamatnya :

http://wikipediabelog.blogspot.com/

CikMiMiey said...

hahaha .. sweet gitu surat cinta , nak ngorat abg TNB jugak la cenggitu ..*auwwww !!!

anis pon tggu UPU gak ae ? gud luk yer ^^

tamlegend said...

sentap aku td...igtkan surat cinta betul td...nak hantar surat cinta kat anis tp tak tau alamat...ahaks....

syarifahsidrus said...

hhee..ayah orang TNB :O

siti kektus said...

orang TNB saje nak usha akak, tu yg dia bagi mahal2 tu kan. hehehe ;)

dzafira said...

@anismelon Giler mahal.. dah la duk sorang.. Bil api kat umah ni tak pernah amek tahu pun.. Mentang2 abah yang bayar tiap2 bulan.. huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...