Monday, July 18, 2011

Perempuan Cepat Rasa Bersalah..Lelaki Lambat Rasa Menyesal..

malam semua..hehe..malam nie nak mengarot sal..nie pulak..korg perasan tak perbezaan laki and perempuan yg nie..perempuan cepat rasa bersalah..lelaki lambat menyesal..perasan tak??kalo tak meh aku na bagi perasan..weeee..

perempuan cepat rasa bersalah...
cam ne nie??and kenapa aku kate "perempuan cepat rasa bersalah??"sebab aku sendiri pon macam nie..walhal kite tak salah pon..tapi bile kite di push..di asak..at last kite akan cakap.."yelah yelah..sy salah.."laki kan terkenal dengan sifat ego..mmg tak kan mengaku kalah and salah la kan..

..tak pon kan..dah terang lagi bersuluh cinta kite tak dihargai.pengorbanan kite tak da nilai..dye tak pernah nampak pon kite yg berdiri depan dye..so kite wat keputusan nak end of je hubungan kite..kite dah luah kan kata putus..kadang girl nie tak terniat pon..jauh disudut hati girl nie nak kan  boy perbaiki hubungan..

tp bile kite dah luah..mcm mcm dye tuduh kite..yg kite mula lah berfikir..betul ke aku yg salah..betul ke aku punca hubungan jadi renggang..and at last.."aah..sy yg salah.."perempuan nie sanggup diperbodoh kan..sanggup sakit kan hati sendiri semata mata sebab sayang..even hari hari nangis sebab lelaki toh pon tetap sabar menanti,,betul tak??tapi tak semua la..ade gak girl yg hati kering..

lelaki lambat rasa menyesal..
nie perasan tak??tak perasan jugak..tak pelah..aku huraikan..sebab ape aku kate cam nie??sebab cube perhatikan bile lelaki dah break..break pulak dengan someone yg boleh dikategori kan baik baik lah kan..mula dye relax je..siap leh couple ngan girl lain..tp bile girl toh lagi teruk dari girl yg baik dulu or tak menepati cita rasa dye langsung..baru dye akan menyesal..

betul kot..aku pernah la gak dapat rase kan..rase ape tau..nie dah dua tiga tahun break..tibe tibe msg aku tanye itu ini..aku nie faham sangat lah kenape dye msg..kalo tak..time bahagia..pandang aku pon dye menyampahkan..tp bile dua tiga tahun toh tibe tibe msg..aku dapat lah agak so aku pon bertanye..mase nie baru kite leh tengok kejujuran lelaki toh tau..mase nie baru dorg akan cakap.."sy menyesal tinggalkan awk dulu..sy terlalu buta menilai cinta..yg baik depan mata sy tak nampak..sy asyik dok kejar benda yg tak bernilai.."rase bangge sekejap..tp dah bertahun kot..cinta tok kao dah tak de..maaf lah ye..sape suruh lambat menyesal..haaaa..

p/s:yg bab menyesal nie..tak caye nyanyi lah lagu menyesal by 6sense pai lebam and pai korg sedar..okek..huuuuu..klik klik sini..menyesal..

12 comments:

Cart Kartika said...

hurm memang ika stuju sgt2 larh ~ hee =D

Unknown said...

tak jugak anis..ada jugak lelaki yang baik T..T

Gadis Kecil said...

aduh!
baca entri ni sambil dengar lagu
background anis ni. terharu jap~
sebab penah alami sebelum ni. ^_^

najihahfara said...

memang pun..rase bersalah dlm diri pompuan sentiase ade..
sebab tu asal tersalah sikit je mintak maaf..
laki ni bile dah lame kene baru rase nak menyesal..tu lah die

aamalinaazman said...

betol! sebab selalu buat..heheheheh

Raja Syakirah Raja Omar said...

sangat setuju!! kita perempuan cepat rasa bersalah, walaupon bukan salah kita..

dan saya rasa banyak kali dah. even ex terbaru ni pon memang LAMBAT PICKUP. menyesal kejap je. lepastu buat balek. lepastu menyesal lagi. buat balek. grrrrrrrrrr

=,="

myra yusreena said...

dushh..terkena batang idung sendiri..hehe..

taw xpe.pdhal bkn slh kite sgt pown..juz tanak benda jadik panjang..kan kan? huhu

tamlegend said...

in my case...i think the girl should be regret...

eB said...

polo... jom polo me back :)

aizamia3 said...

kalau kita lihat secara umum ada juga keadaan sebaliknya berlaku..

Nurfy said...

Aku harap lelaki tu rasa bersalah sngat2 sebab buat aku macam ni. Dah nak masuk 3 tahun kot.

Monica said...

Hai pandangan yang anda tahu ada mantra untuk memenangi cinta kembali dari bekas. Saya sudah melakukannya. Saya suka membaca tentang hubungan dan cara membuatnya berfungsi, bagaimana untuk memperbaiki hubungan, dan bagaimana untuk menjaga kehidupan percikan api, walaupun cara bercakap dengan mereka cara tertentu untuk membuat mereka berfikir cara yang berbeza tentang keadaan dan anda. Jika anda memerlukan nasihat atau mahu memenangi semula bekas anda, cubalah ini: augusmimi789@gmail.com salinan dan mesej yang berikut (augusmimi789@gmail.com) Ia akan mengubah mentaliti anda dan mendapatkan apa yang anda mahu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...