Sunday, July 3, 2011

Persona owh Persona

mase myvi baru kuar..aku macam kenan je tengok..tapi..sejak dua menjak nie..naik naik kete abg aku..aku rase cam best la pulak..huuuu..pssstttt..abg..jom kite tukar nak..seminggu pon jadi lah..huuuu..demand lak kao anis..syukurin disediakan perkhidmatan kereta..ayah dulu g sekolah nek gerek(besikal) je tau..wuuuu..mase aku study dolu nek kude je..heeee..nie kude aku..
tsssttt..kude nie dah terlalu banyak berjasa pada aku..tak kan ku lupa jasa mu wahai kuda ku..kuda nie ayah aku beli mase aku lepas SPM..lepas lulus lesen P..huuuu..tinggi kot kuda nie..toh sal orang heran aku yg rendah mampu naik..ngeeee..kalau aku suke sesuatu akan ku usehakan jugak bg boleh naik..weeee..sampai je aku bawak..jangan pandang rendah kat aku yg memang rendah nie..

nie..persona..(baring sambil silang kaki tangan bawah kepale merenung bulan..baring sambil berfikir..)

sekarang..dah up sikit..naik kete yg aku tunjuk dolu..Saga BLM je pon..tapi aku cam kenan ngn Persona lah..hurm cume aku rasa len macam bile nek persona..sebab seat dye rendah..aku yg rendah nie makin rendah la kan..kalo Saga toh aku rase gah je..tinggi la konon..tapi kalo dari segi pemanduan..aku lagi suke persona..aku bukan tawu sangat sal kete nie..aku tau sedap and tak sedap je bawak..hurmmm..agak agak la kan..kalo gaji dinaikkan tawun depan..mampu tak aku nak beli sendiri..huuuu..fikir fikir kan untuk aku erk..
nie nie..pemilik persona..agak agak bile kite leh tukar..kite kan adik beradik..hehe..

p/s:sape sape yg naik persona or tawu sal kerete kerete nie..dialu alukan untuk berstory mory sal kete kat aku..or suggest ape ape ke..tapi jgn lah yg mahal mahal..ikut kemampuan aku okek..

4 comments:

apik pehe said...

hehe..besar gak kuda dia..hehee..pandai jaga

Bro ahmad said...

berangan ye anis xixixi semoga dapat kete impian tu...:)

Hans said...

insyaallah
ada rezeki dapat lah beli nanti
:-)

Review Filem Transformers: Dark Of The Moon 3D

umihalim said...

Miss Him..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...