Friday, July 29, 2011

WAJIB KE REPLY SEMUA KOMEN??

aku pon nak join jugak lah segmen cikgu wan nie..tadi siang aku komen kat si ahmad..sekarang aku nak try bagi pendapat aku sendiri kat entry sendiri pulak..weeee..korang nak join klik banner atas nie..

okek..hurrrrmmm..wajib ke??sunat je kot..buat dapat pahala..tak buat tak kena apa apa..tapi bergantung jugak lah..macam aku sendiri..kalau entry yang aku buat tok berbentuk info yang aku tahu..kalau orang bertanya..aku akan jawab balik kat entry yang dipersoal kan..and aku akan pergi kat blog orang yang menyoal..komen komen entry dye and selit kan jawapan bagi pertanyaan dye..sebab sometimes entry aku berbentuk info kan..

tapi bagi yang komen biase biase nie..aku akan lawat blog dye balik and akan komen entry dye..so far aku buat macam nie lah..tak kisah lah entry dye berbentuk apa..sebab jenis aku..aku fikir kite saling bergantungan..tapi kalau blog toh wat aku pening kepale otak nak bace..aku tegur lah..besarkan sikit tulisan ke..jangan guna ayat baby baby sangat ke..

tapi jenis aku..mane blog yang dulu mase tak femes rajin komen komen dengan kite tibe tibe femes sikit jadi belagak tak ketahuan hala..cukup tiga kali aku komen tak de balasan..aku memang takkan pergi dah blog dye..macam bagi salam jugak lah..cukup tiga kali tak da sambutan mean orang tak terima kehadiran kite kan..kalau tok blogger blogger femes cam abg ben..cik epal toh aku tak kisah..sebab dorg sekali dapat komen pai tak menang tangan na balas..so aku tak kisah sangat sebab selalu tanye abg ben secara personal..so far dye jawab..

p/s:so nie lah pendapat anis pasal wajib ke reply komen..so far..anis salute kat blogger sorg nie..abg stalker..tabik spring la abg stalker..tak pernah jemu melayan kerenah adik adik stalker..

11 comments:

A's said...

kan kann?? blogger baru memang lah..nak dpat 1 komen pun susah..jadi kalau ade yg komen tuh rase nak melonjak lah kan??hihi

Unknown said...

blogger newbi datang sini malu2 hahaaa...)
anis pun join jugak hmm

wan_cikgumuzik said...

owhh.. begitu ceritanya.. bila buat segman nih, mcm2 jawapan kita akan jumpak kan??? apa2 pun tahniah di atas hujan awk.. sangat bernas..

thanks join segmen cikgu.. cikgu sangat hargainya.. :)

najihahfara said...

terpulang pade kite je nak balas ke x..
kalau rajin balas la..kang kate sombong plak..mulut2 puake banyak haha

Mr.Superman said...

thanks anis..:)

abg bls setakat yg mampu.layan selagi larat.mn dtg yg lme klu bkn dr yg baru dlu. :)

jgn x perlu la nk bangga atau menyombong dri.sume sama je.

Ku Azhar said...

owh...blog ku slalu terjah x??? ckp cpt!! hehehe gurau je ;p

melon2...melonnn!!!! :D

Ken Wooi said...

saya biasanya tak reply.. hanya reply kalau perlu :)

Unknown said...

agak hot prbincngn ni :)

http://eleventx.blogspot.com/2011/07/wajib-ke-reply-semua-komen.html

iPai said...

abang stalker memang ganas .. uhuh

tamlegend said...

aku reply sdaya...siapa lah kita tanpa mereka y comment tu...hehehe

ct kektus said...

kite reply sedaya yg mungkin.
kadang2 ikut mood internet jugak. kalau dia berlari sekuat siput sedut, mau tensen kite. sobs. =.=

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...