Saturday, July 30, 2011

Mood Puasa Sudah Mari

ehe...mood na puase sudah mari..persoalan nye di sini..puase ke hari 1st nanti..teeettttttt..hahaha..Selamat Berpuasa ye korang korang..bulan baru dah nak datang..ade lagi ke yang tak abis ganti puasa??ada ke..kalau ada..hurmmmm..kenapa lah tak ganti..bukan susah pon..

tadi pagi aku dengar Era..Era lagi..asyik asyik Era kan..weee..haaaa..tadi pagi aku dengar Era..ade minah nie call Era konon nak wish kat bf dye yang tengah keje kot..then penyampai Era toh tanye lah.."nie dah abis ganti puasa belum?"..dengan slumber badak je minah toh jawab.."belum..tahun tahun depan lah ganti sekali"..sumtin like that la minah nie cakap..sambil gelak gelak..elok punye perangai..ish...kalo aku jadi bf dye dengar dye cakap gitu..reject terus..

itu pon kalau ada lagi ramadhan tahun depan..andai ini ramadhan terakhir kite..hurrrrmmm..tah le..fikir fikir and renung renung kan..bukan susah pon nak ganti puasa..aku selalu ganti masa puasa enam..senang..tak da kelam kabut bila dah hujung hujung nie baru nak ganti..huuuuu..


p/s:pepon..Selamat Menyambut Ramadhan yang akan tiba ye kawan kawan..mudah mudahan tahun nie lebih baik dari tahun sudah..amin..

14 comments:

Abang Stalker said...

klu gf abg kata cmtu,time tu jgk break!

;( x bole dimaafkn.perkara wajib pun x bole nk bt.cmne nk jd ibu pd ank2 abg nti.

so far gf abg alhamdulillah..bt prkara wajib.hehe..puasa pun da abes ganti. :)


slmt menyambut ramadhan anis ;)

saiazuan said...

slmt brpuasa :)

leh share entry panas malam ni?
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/konspirasi-panas-duit-syiling-siri-ke-3.html

Noorul Amera Adnan said...

selamat menyambut ramadan al-mubarak :) jemput singgah blog saya : segmen tambah follower

Hanis MY said...

selamat berpuasa anis! moga ramadan kali ini amat bermakna...

iPai said...

mak ai .. bukan kena denda ke macam tuh .. mana leh tak ganti ..

selamat meyambut ramadhan ye anis

Addin said...

wahhh tak sabar ~ ;D

Bro ahmad said...

dah ganti ke anis hehee selamat menyambut bulan ramadhan yea anis...)

♥ MS ♥ said...

salam ramadhan :)

Ana Aishah said...

Anis! xmo majuk ok~
aishah datang ni.hehe
smlm tak larat pulak.
arini bru nk start bw balik

selamat berpuasa anis :)
tgh dengar ERA jugak ni.hihi

sergeant keroro said...

selamat berpuasa :)

Cik Purple Pinkypuff said...

selamat menyambut bulan ramdhan dan slamat berpose! :)

Qaseh dalia adelia said...

selamat menyambut bulan puasa ye

♥ MS ♥ said...

SALAM ramadhan :)

rara pinkmafia said...

selamat berpuasa anis.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...