Saturday, July 30, 2011

Al Fatihah Buat Asharaf Hafiz@Aleesya Farhana..

Takziah buat keluarga En.Abdul Aziz Ahmad atas pemergiaan Mohd Ashraf Hafiz yang telah kembali ke rahmatullah pagi tadi..kalau dulu kite digemparkan dengan isu penukaran jantina..hari nie kite digemparkan dengan isu pemergian Ashraf nie pulak..kesian pulak aku rasa..hurmmmm..tak pelah..dari hidup Ashraf nie terus tersiksa dengan cemuhan..dengan dosa sebab tukar jantina..lebih baik kesudahan dye macam nie..Allah lagi tahu apa yang terbaik untuk hambanya..tok maklumat lebih lanjut..klik klik sini

p/s:harap kejadian nie dapat membuka mata orang orang di luar sana..hidup bukan menongkat dunia..harta hanya pinjaman..renung renungkan..al fatihah..

17 comments:

Nini Hartini said...

semoga Arwah sempat bertaubat..

Ak-Fatihah

sukasuki said...

innalillah. lawa kan dia. lama x dtg belog cik anis ni h..hehehehe

OKED chokelat said...

al-fatihah...ape yg die buat di dunia tu skrg dah jadi urusan arwah dgn Allah s.w.t, kita yg hdp nie jadikan teladan, jgn hanyut dgn keinginan diri smpai tersasar dr jalanNYA...

Syazwan Che Deraman said...

Allah Maha Pengapun lagi Maha Penyayang.
semoga rohnya diterima dan dicucuri rahmat.
al fatihah.

Muhamad Zaki khairul said...

uihh. tak sangka.. ajal maut di tangan tuhan.

syrupmasin said...

alfatihah..

msredcheesecake said...

innalillah....lahir sbg lelaki, meninggal pon mesti sbg lelaki...macamana la gaknye nak uruskan jenazah dia...nauzubillah

Bro ahmad said...

alfatihah tuk arwah

Abang Stalker said...

dia ni khunsa eh sbrnya?


em..x slh la klu dia nk potong mn2.yela..hak dia kn.

al-fatihah..xdpt dia nk menyambut ramadhan 2011.

anismelon said...

@abg stalker:hurm..dengar cerite gak la dye khunsa..

Acik said...

alFatihah! semoga rohnya diberkati!

Bigdaddyz said...

walauapa pun dia...semua itu cuma dia yg maha tahu ...al fatihah utk arwah...

♥ cik kieranaa ♥ said...

inalillah.

iPai said...

takziah buat kelaurga dia ..

siti kektus said...

moga dia di cucuri rahmat di sana. ;)

Ana Aishah said...

Al Fatihah buat arwah.

Tea Dno said...

kalau khunsa takde masalah timbul nak tukar nama ni. takpe lah, itu urusan dia dengan Allah.

Al-Fatihah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...