Saturday, July 9, 2011

Bangunnnnnn..Jom BERSIH kawasan...

berkhidmat untuk negara...ngeeee..

Morning sume..bangun bangun..ishhhh...wahaha..org len cuti bersih lah ape lah..aku lak yang keje rini..huuuu..org len perintah berkurung aku je berani..wakaka..poyo la kao anis..tapi memang aku keje rini..sob sob..sedih..cian haku..weeeee..ari nie ade hari peladang..so jabatan aku telibat la..ada la booth JPV jap g..jemput jemput la ye memeriahkan majlis..urhhhhh..gerammm..kalo tak dah balik kampung dah haku rini..lama tak balik Kedah..rindu lak suasana kat sane..aman je..tenang..huuuuu..tapi dapat gak balik lepas keje nie..ngeeeeee...Kedah...nantikan kepulangan aku..hahaha..poyo+gile sebab kene keje rini..

p/s:yg tak bangun bangun lagi toh..bawak bawak lah banun..contohi aku..weeeee..

6 comments:

ct kektus said...

haha,
kalau tak sebab kerja, mesti akak dah bangun lambat jugak kan? kan? ahaks! lariikk~

Ku Azhar said...

tu dia....nk kena tngkap kowt si melon nie :D hehehe

Unknown said...

cepat bersih kawasan..rumah bro...lariii....

cikgu said...

cik anis..anda telah di tag..hehehe

http://dilamin.blogspot.com/2011/07/jom-berblogjogging-bersama-cik-pop.html

sailaaf said...

hahaha...hamboi. busy nye dia kna keje..

tamlegend said...

org kedah rupanya...mati2 igtkan org perak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...