Friday, July 1, 2011

Ayat Gula Gula Bos..:p

cute tak cute tak..nak ayat bos kene wat muke cute..weee..:p

Salam..Morning semua..mulakan hari mu dengan senyuman..huuuuu..patut pagi nie aku kene ikut bos pg perjumpaan kat hq..hari nie Ketua Pengarah Veterinar Msia turun Perak...urghhhh..niat dihati nak sangat pg..tp tanye tanye kawan aku sume tak pegi..yg pegi sume bos bos..hurmmm..bos aku dah ajak pg..so..guna ayat ayat lah..dari semalam aku dok fikir nak pg tak..last last aku cakap gaya menggoda nie..wakaka..poyo..

"encik..sy tak nak pegi lah..boleh tak.."sambil wat muke cute..konon..
"kenape kamoo tak nak pegi..sy nak bawak kamoo jumpe KP"
"alah..nanti sy sorg je..yg pg semua bos bos..tak kan sy nak ngekor encik..dah mcm adik adik pulak..sy perempuan..huu."
"hurmmmm..betul tak nak pg??"
tersenyum sambil anguk anguk..kakaka..macam burung belatuk je..dah la dye suruh datang awal pagi..awal pagi la aku datang..leh jadi pekerja contoh nie..weeee

sebelum bos nak kuar toh..
"eh tengok nie...sy pakai tai..cantik tak.."
aku angguk jela sambil cakap "cantik..pinkkare lagi.."
"hensem tak sy.."
ayat menjaga hati+bodek.."hensem cik"
"sy memang hari hari hensem pon.."
"aah..betul toh cik..hari hari hensem.."

7 comments:

Ku Azhar said...

amboi...bodek abis! hehehe..jage2..kang bos masuk mminang ;D

siti kektus said...

hehehe. menjaga hati bos betul ni kak,

kalau akak tak cakap cantek, ape bos akak buat? ha, ;)

Bro ahmad said...

anis bodek bos nanti cepat naik pangkat whahaha XD ahmad tak reti eaa..bos garang huhuhu

Adzriel @ Liza AB said...

dia nak bergurau tu... he..he..
ok comel... loading cepat!

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

bodek betoi nie..

syafeeqa said...

haha..ayat untuk bodek bos erk..

ikhlas ke tak ckap tuh..?? HAHA

msredcheesecake said...

Cik anIs,
Sebenarnya bos hensem tak?Hheee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...