Monday, July 4, 2011

Al Fatihah Buat Dye

morning all..hurmmm..sedih..tengok pic bawah nie..
beliau telah kembali kepada pencipta..aku terkejut dengar abg aku cakap malam tadi..sedih..kesian..sebab mase aku konvo ritoh..dye yg bawak kan bunge matahari yg besar toh tok aku..dye accident..and pic kenagan aku mase konvo yg banyak banyak toh dye yg tangkap kan..aku sedikit rase cam terkilan lah..macam tak percaye je..dye tak dan nak konvo mcm aku..kawan kawan aku dulu ingat nie bf aku..hurmmmm..bf lah jugak nie..kesian dye..mase toh dye asyik senyum je..murah senyuman dye nie..mcm tak sangke sangat dye dah tak da..
nie lah sebab aku geram sangat dengan org yg bawak kerete laju tak hengat..sekarang nie nak mati bukan susah pon..salah langkah sikit..hurmmm..tp yela..dah tercatat rezeki wan nie sampai sini je..and dah dijanjikan wan nie meninggal dengan keadaan accident..elak macam mane pon Allah kate jadi,jadi lah..pe pon..aku harap dye ditempatkan dikalangan org org beriman..moga aman beliau di sana..

p/s:al fatihah buat beliau..

15 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

sedih nya..

alfatihah utk arwah..

tamlegend said...

keadaan mati yang paling aku takut...


al-fatihah tok arwah...

Ct Arina said...

takziah utk beliau. alfatihah.

anismelon said...

@nuyui:anis lg la sedih..cam tak pecaye..makanye..pandu lah berhati hati yup..kadang kite elak org yg langgar kite..hurmmm..

anismelon said...

@tamlegend:anis pon takot mati care ginie..toh sal anis salu bising kalo org pandu mcm na tercabut tayar..

al fatihah tok dye..:(

anismelon said...

@ct arinah:al fatihah..:(

aizamia3 said...

sabarlah..
moga dia ditempatkan dikalangan orang yang beriman.. al-Fatihah buat arwah..

Bro ahmad said...

al fatihah buat dia..semoga di tempat orang beriman...

nUrUL NaDiA said...

al fatihah utk arwah...

cik najihah said...

takziah..

harrazdani said...

al-fatihah utk arwah...semoga beliau ditempatkan dikalangan orang yang beriman.

naim said...

al-fatihah......

msredcheesecake said...

cik anis,
alfatihah...muga dipermudahkan uruan dia di sana...

sabar yea anis,

izyan yasmin said...

alfatihah .

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

alfatihah~ semoga rohnya dicucuri rahmat~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...