Sunday, July 3, 2011

Nice Knowing Both of You

monin...mula kan hari mu dengan senyuman okek..tak abis abis suh org senyum..awak sendiri tak senyum senyum pon..huuuu..tak pelah..tengok org len senyum pon dah kire okek la..aku tumpang senyum..heeee..

semalam aku tulis entry sal warkah buat mu kan..hurmmm..tak pelah..aku redha..kalo dye still na kawan pandai pandai la cari aku okek..anis selalu ade kat alam maya nie selagi bernyawa okek cik shauki..

hurm..btw..aku happy dapat kawan blogger cam mereke nie..selalu wat aku tersenyum dalam diam..heeee..tenks yup ahmad and ku..anis hargai korg..tenks selalu support anis dari belakang..terharu nie..na nangesh rasenye..weeee..tengok sini yup

nie hasil dari ku azhar..yg di request oleh ahmad..tenks tau..anis hargai korg..bukan senang na dapat kawan cam nie kan..kawan yg kite tak pernah jumpe leh wat kite terharu..hehe..

kadang kadang Allah sembunyikan matahari..Dia datangkan ribut petir..Kita bersedih dan tertanya tanya kemana hilangnya matahari..rupa rupanya Allah nak hadiahkan kite pelangi yang indah..

kadang kadang kita perlu menangis agar kita tahu hidup ini bukan sekadar ketawa..dan kadang kadang kita perlu ketawa agar kita tahu mahalnya nilai air mata..

7 comments:

Freaky said...

kata2 yang menarik untuk dihayati :)

Gadis Kecil said...

Nice!

dzafira said...

Cantiklah bunga ros putih tu.. :)

syafeeqa said...

warhhhhhhh :)

tomei je badge tuh an :0

Ku Azhar said...

eh? alaaaa..malunye..shy2 cat la kt sini ku nnti...hehehe thanks ye..terharu gak bc ;D

Bro ahmad said...

cantik2 tak? anis suke yea hihihi XD
nice knowing you kreatif si ku azhar tu xixixi...:)

tamlegend said...

wah...hati tgh berputik ke ni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...