Wednesday, July 6, 2011

Mandi Bunga Tolak Bala

morning..hurmmm..sedih lagi..hari hari sedih je..ari nie sedih..bukan hari nie je..dr semalam lagi..hurmmm..sejak chrome wat hal ritoh..lappy aku dijangkiti virus..owh malware..kenape kao tak habis habis nak bermusuhan ngan aku..aku tak berhutang dengan kao pon..ritoh blog aku kao serang..sekarang lappy aku..sampai kan sume doc doc aku dalam pendrive kao sapu habis..penat aku mengadap lappy nie nak siapkan keje..alih alih tok leh bukak..hurmmmm..tak tau na wat cene dah..dah banyak org aku tanye..aku lak tak larat na format lappy aku tiap bulan..aku kopak..lappy aku pun lingkup kerap sangat format..nie tengah mintak jasa baik adik Ku aku nie ha..na recover balik document document haku nie..memang mengeluh panjang la haku kan...huuuurrrrrmmmm..k lah aku nak g melawat ladang ayam..jap g balik aku try selesaikan lagi..

p/s:sape sape sudi tolong..tolong lah aku yg tak berdaya dah nie...weeee..poyo..kene mandi bunge kot aku nie..tolak bale...

11 comments:

Unknown said...

anis,,lappy anis siram je dengan air bungga gerenti semua malware or virus tu cabut lari..p xixixixi...tak pun anis je yang mandi bungga ^_^ dapat jodoh cepat...:)

nuyui a.k.a miss YUI said...

haha,toi gak tu..

siram je lappy tu..

t sume bala ilang tros..

hahah..

arituarini said...

sy mandi jugak..walaupn tk bunga..cuma mandi pastu tolak kereta rosak..adoiii bengang je masa tu..dah la bru lepas mandi..dah bepeluh blik..


*apa aku merepek2 ni...kih kih kih

Ku Azhar said...

waa!! kak hanis buat seksi kt sini!! ttup mata tutup mata :p hehehe gurau je :p

najihahfara said...

anis gune antivirus ape?

syuxer said...

restore point boleh guna tak???

dzafira said...

Ni maksudnya Anis kena cepat2 kawen... hehehe


Anis, ada banyak gambar baby harith untuk Anis.. http://sitidzafira.blogspot.com/2011/07/day-32-budak-tembam-yang-putih-dan.html

Hanis MY said...

akak tak pernah mandi bunga... mesti besh kan... sabar2...moga2 dpt resolve pasal virus tu ye akak pun tak shuke virus2 ni

Unknown said...

Uisyyyhh.. mcm ngeri je bunyi.. ade virus baru ke? Nanti kalau ada masa, jemput joint contest hantaran idaman kat
www.akusyafrina.blogspot.com

HaNa Hani said...

sabo jerla dear
=)

iPai said...

sudah okeh dah .. yeay !!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...